O procedemento de "Solicitude de aprazamento ou fraccionamento de Débedas" ten por obxeto que o obrigado tributario a un pago coa entidade local, cando a súa situación económico-financiera lle impida de forma transitoria efectuar o pago nos prazos establecidos, poida solicitar o seu aprazamento ou fraccionamento.
O importe será superior a 150 €. No caso de que sexa superior a 6.000 € incorpórase compromiso de aval solidario de entidade bancaria, ou outra documentación prevista no artigo 46.3 do regulamento Xeral de Recadación.
Para os prazos solicitados e a data de inicio dos pagos, se terá en conta a data de presentación da solicitude, nos termos previstos no artigo 17.12 da Ordenanza de xestión dos tributos e dos ingresos de dereito público de Rianxo. As solicitudes presentadas entre os días 1 e 15 do mes, o día 5 do mes inmediato posterior; as solicitudes presentadas entre os días 16 e último do mes, o día 20 do mes inmediato posterior.
Importe da débeda |
150,01 € a 300,00 € |
300,01 € a 1.500,00 € |
1.500,01 € a 3.000,00 € |
Máis de 3.000,00 € |
Período máximo de aprazamento / fraccionamento |
Tres meses |
Seis meses |
Oito meses |
Doce meses |
Calquera persoa física ou xurídica.
Preferentemente de forma telemática a través do botón “Iniciar trámite”. Se o interesado non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro do Concello, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.
Nome: Solicitude de aprazamento ou fraccionamento de Débedas.
Inicio do procedemento: A instancia de parte.
Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.
Carácter silencio administrativo: silencio negativo.
Prazo de resolución: 6 meses.
Recurso aplicable: Potestativo de reposición / Contencioso - administrativo.
Taxas/Impostos: Non aplica.
Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).
Presencial.